donderdag 14 april 2011

Nieuw boek!

Mijn nieuw boek "Drawn tot stitch" van  Gwen Hedley is deze morgen bezorgd! Alleen al in het boek bladeren zorgt ervoor dat mijn brein op volle toeren werkt, ik word er knetter van! Nieuwe techtnieken, ik ben al aan het tekenen gegaan en heb al een idee om het uit te werken met textiel.
Dit weekend is het eerste weekend dat de extranjeros (buitenlanders) de plaatselijke bevolking verrassen op culinair genot uit hun land en de verschillende culturen worden ook in de verf gezet. We zullen er met ongeveer 50 verschillende landen aanwezig zijn. Ik maak "Mosselen op z'n Vlaams", niet met witte wijn  maar met ne goeien trappist. Heerlijk!
Zondag beklimmen we dan met een paar vrienden de Torrecilla (1919m), de hoogste top in de Sierra de las Nieves. Ik zie het al helemaal zitten, met een beetje geluk heb ik volgende week een schat aan foto's.

De foto's zijn niet zo scherp, ik heb ze met Photo Booth genomen, maar je kan je wel al een beeld vormen wat ze allemaal met textiel, draad, verf.... doet.

Prettig weekend aan allen en tot volgende statie. (dialect voor station :-))

8 opmerkingen:

zsazsazsu zei

amai schoon vooruitzichten hoor voor jou !
geniet er maar van. Die textielkunst ziet
er heel interessant uit.

vilterietje zei

dat lijkt me zo'n leuk idee! een indeale manier om je palmpasen door te brengen.
veel plezier komend weekend en ik kijk uit naar je foto's:)

brigitte.bauwens3 zei

Smakelijk ! En kun jij ook proeven van al dat lekkers ? Geniet er maar van ! Veel plezier dit weekend, ik moet werken za en zo, maar maandag.... yes SPANJE ! Tot ziens !

Patty Biermans zei

Wat een leuke ideen! Heel erg inspirerend. Ik wens je veel plezier met het maken van de mosselen en het beklimmen van die hele hoge berg. Knufzz...Peebee

Wangchuk zei

Waw, prachtig !

Hier een paar textiele creaties van mijn vrouwke ...

https://picasaweb.google.com/svw.wangchuk/ClairesQuilts?feat=directlink

Groetjes !

inge zei

wat leuk dat uitproberen ...ik ben hier ook weer met van alles bezig ...tijd tekort maar het is een mooie uitlaatklep... zouden we ooit eens stil vallen? enjoy it all !!

Birgitte aka Bietje zei

Fijne paasdagen. Zo te lezen vermaak jij je wel.

Het Knuter Huuske zei

Die eerste en laatste afbeelding zien er Super uit zeg!

Groetjes van Ivonne.